ponedeljek, 02. maj 2016

Modna religija za sladokusce v Ikoni

Britanska znamka Religion, ki jo poznamo po logotipu lobanje in androginem rock'n'roll slogu, velja med poznavalci za modno poslastico, saj povezuje kultno glasbo, glasbene muze in bogato britansko dediščino. 'Modni religiji', ki jo pri nas zastopa samo modna hiša Ikona, se ne morejo upreti modne ikone, kot so Agyness Deyn, Rihanna, Rita Ora, skupina Labirinth in igralec Michael Fassbender.
Za znamko Religion stoji dansko dekle Mette Peterson. Kreativna direktorica že dvajset let živi v britanski prestolnici in z ekipo mladih kreativcev, starih od 23 do 32 let, ustvarja sodobne modne trende nove generacije, za katere jemlje navdih povsod: v liričnih citatih, glasbenih muzah in bogati britanskih dediščini, še najbolj v vzhodnem Londonu na znameniti ulici East End, kjer je tudi sedež znamke Religion. Ti elementi omogočajo razvoj močne znamke, ki združuje svoje izročilo s tehnikami, kot so krpanje, barvanje 'tie-dye' in kemični proces za raztapljanje vlaken 'burnout'.
Lobanja, sinonim za 'modno religijo', je DNK znamke, rock'n'roll pa njen življenjski slog. Oblačila Religion so tako namenjena uresničevanju individualnega sloga, modnim sladokuscem, ki jim pomagajo izraziti ustvarjalnost. Zgodba znamke Religion se je pričela v zgodnjih 90. letih in svoje korenine pognala v zgodnji klubski kulturi, ko je bila glasba navdahnjena z 'acidom' in so bila prepričanja javno izražena na majicah.
Razvita je bila kot nišna znamka s široko paleto T-majic, oblikovalske tehnike, trendi in in pranja, ki vplivajo na videz materialov, pa so Religionu dala še drugo dimenzijo - na videz obrabljena oblačila z drznim rock pridihom so postala za modne fanatike nepogrešljiva, zato je znamka razširila ponudbo na dodatke, obutev in parfume. Najdemo jo na petih celinah, v Sloveniji pa jo zastopa le modna hiša Ikona na Mestnem trgu v Ljubljani.
"Religion ni trendovska blagovna znamka, a ima velik vpliv na dejansko nakupovanje v trgovinah. Imamo močno izročilo, ki nam je prineslo zveste privržence, in zato se ga skušamo čim bolj držati," je o znamki, ki v letošnjo pomladno kolekcijo kljub vsemu vnaša nekaj svežine, povedala Mette Peterson. Če se potiski in barvna paleta na ženskih tesno oprijetih oblekah in drapiranih silhuetah zgledujejo po abstraktnih geometrijskih oblikah, ki se pojavljajo na fotografijah nizozemske umetnice Viviane Sassen, so moška oblačila to sezono dobila nov pristop s potiski v ženstvenih cvetličnih vzorcih. V običajno temni kolekciji se pojavlja tudi več barv.

Ni komentarjev:

Objavite komentar