sreda, 01. oktober 2014

BOSS MA VIE: dišava za žensko, ki zna uživati

Nastanek novega vonja BOSS MA VIE Pour Femme je navdihnil neodvisni duh ženske, ko se ustavi, da bi užila preproste, a dragocene trenutke, kot so sprehod proti domu v zgodnjem jutru, sonce na koži, vonj morja ali dotik nežne cvetlice. To so trenutki, ko znamo resnično ceniti življenje in tedaj je BOSS MA VIE ženska najbolj očarljiva, saj izžareva ženstvenost in samozavest.
Sveža, uživaška in izpolnjujoča dišava z edinstveno kompozicijo sestavin vabi, da si vzamemo čas in  cenimo vsak trenutek. V dišavi je ujeto intimno bistvo neodvisnega ženskega duha. Predajanje užitkom, občutek izpolnitve... znate tudi vi življenje zajemati s polno žlico? Po uspešnem lansiranju ženskih dišav BOSS NUIT in BOSS JOUR trio zdaj dopolni še dišava BOSS MA VIE, ki BOSS ženski odpre novo dimenzijo. Vrhnje note dišijo po cvetu kaktusa, srce parfuma je šopek rožnatih cvetov s popkom vrtnice, bazo tvori intenzivna toplina lesa in cedrovine.
Ambasadorka dišave BOSS MA VIE Pour Femme je znana igralka Gwyneth Paltrow, ki izžareva samozavest. To opazimo v načinu, kako nosi oblačilo, v njeni hoji, telesni drži in v dišavi, ki jo izbere. Ob lansiranju kampanje za dišavo BOSS MA VIE je Gwyneth Paltrow dejala: "Zelo sem vesela, da sem del lansiranja tretje ženske dišave BOSS Parfums. Všeč mi je zamisel, ki se skriva za dišavo, pa tudi to, da predstavlja čas, ko se ustavimo in uživamo v trenutku. Vsak dan doživljam takšne trenutke in tedaj pomislim na to, kako čudovito je življenje. Ti trenutki so tako preprosti, tako čisti, da te resnično povežejo s tvojim srcem."
Jason Wu, umetniški vodja pri BOSS Womenswear, je reklamno kampanjo navdihnil s svojo vizijo nove, sodobne ženstvenosti, ki jo je izrazil v ključnih aspektih dišave BOSS MA VIE, tudi pri oblikovanju oblačil in odtenku stekleničke. Jason Wu je oblikoval smoking, ki dopolni osebni slog Gwyneth Paltrow, poudari njeno lepoto, moč in ženstvenost. Smoking, ki bo tudi del prve Jasonove kolekcije BOSS Womenswear, ostaja zvest samozavesti BOSS ženske, s svojim dovršenim krojem in teksturo odpira nov, sodoben, čutnejši slog.
"Zamisel, da bi Gwyneth oblekli v najbolj dovršeno, popolno krojeno oblačilo, ki predstavlja DNK znamke HUGO BOSS, je bila ključna za dišavo BOSS MA VIE Pour Femme. Nič ni bolj elegantnega in mogočnejšega, kot smoking, zato je bila odločitev preprosta. Za popoln videz, kot nam ga je uspelo ustvariti, je potrebnih več ključnih elementov – čudovit kroj, brezhibna postava in samozavestna ženska. In nam je uspelo združiti vse troje," je povedal Jason Wu.
Nov vonj je ustvaril Will Andrews, z ekipo Procter & Gamble Prestige, ki je dejal, da so jih navdihnila nasprotja v bolivijski puščavi, kjer si roke podajajo brezmadežno bela sol, intenzivna modrina neba ter stiliziran zelen kaktus s svojimi nežnimi, rožnatimi cvetovi. Zato so ustvarili preprost, prefinjen parfum, ki temelji na cvetovih kaktusa. Neobičajne sestavine so pazljivo uravnotežili in zeleno svežino kaktusovih cvetov pomešali z vonjem rožnatih cvetov ter s tem okrepili živahen sijaj kompozicije. Dodatek cedrovine nalahno obarva parfum. Rezultat je slavospev moči, lepoti in življenju. Navdušuje tudi steklenička nove dišave BOSS MA VIE, z nežnim rožnatim odtenkom, ki predstavlja pravo nasprotje sijoči temačnosti stekleničke BOSS NUIT in preprostemu, svetlemu dizajnu stekleničke BOSS JOUR.

1 komentar:

  1. Chris Martin se lahko požre, da je pustil tako pametno in duhovito lepotico kot je Gwinnie... tista nova Chrisova češplja ji ne seže do kolen!

    OdgovoriIzbriši