sreda, 03. september 2014

GAP je končno tudi v Sloveniji!

Včeraj je Ljubljana doživela pravo (modno) lepoto po ameriško - v ljubljanskem Cityparku so odprli prve GAP trgovine pri nas, skupno tri. Dve sta v Cityparku, to sta GAP za odrasle in GAP KIDS za otroke ter dojenčke, obenem je GAP znamka odslej na voljo tudi v Emporiumu, kjer so na enem mestu oblačila za vse starostne skupine. V Slovenijo je GAP pripeljalo podjetje Magistrat International.
Nejc Simšič je našel prave zase
Anja Rupel in hči Luna sta bili navdušeni
za ekipo Magistrat International so bili to naporni dnevi
Znamke GAP povprečnemu bralcu najbrž ni treba podrobneje predstavljati - je tako rekoč ikonska ameriška blagovna znamka z oblačili, ki je na trgu prisotna že 45 let in to po vsem svetu. Da so tako priljubljena med uporabniki, je pripisati dejstvu, da so nosljiva ob vseh priložnostih in uporabna ter narejena iz kakovostnih in naravnih materialov. V GAP oblačilih se vsak počuti udobno, povsem sprejemljiva pa je tudi končna cena in dodati je še treba, da so njihova oblačila izdelana v vseh velikostih in namenjena vsem starostnim skupinam.
David Urankar se je zazrl v klasiko
Lorella Flego je kot mamica dala prednost oblačilom za Sofio
GAP je ustanovil Don Fisher, ki je iskal zase par kavbojk, a ni našel konfekcijske številke hlač, ki bi mu bile prav. Odločil se je, da ustanovi blagovno znamko, ki bo kupcem ponujala hlače prav vseh velikosti in dolžin - tako je nastala zgodba o GAP-u, pravem primeru 'modne demokracije'.
Le zakaj smo morali Slovenci na to znamko čakati tako dolgo? Kot je na otvoritvi trgovine v Cityparku povedala Jožica Brcar, direktorica komerciale pri Magistratu International (na fotografiji zgoraj), so želeli znamko GAP k nam pripeljati že leta 1998, toda v ameriškem podjetju, ki ima sedež v San Francisu, so tedaj ponudbo zavrnili, češ da še ni prišel pravi čas. Obljubili pa so, da ostanejo v stiku in z vodstva GAP so Magistrat International lani obvestili, da se strinjajo s sodelovanjem. Zadovoljstvo bo nedvomno obojestransko, saj ima slovenski kupec dokazano rad casual oblačila, ki so udobna za nošenje in uporabna ob vsaki priložnosti.
Manca Simčič in Tea Hegeduš sta prišli z otroki, Ana Marija Mitič pa je v družbi Žige Gombača
Znamka GAP namreč ponuja tiste kose oblačil, ki so najbolj nepogrešljivi v naših garderobnih omarah. Od džinsa in hlač preko majic, srajc in puloverjev s kapuco, do jaken, in suknjičev: to so pač klasični kosi, ki nikoli ne gredo iz mode, a kljub vsemu so v prepoznavnem GAP slogu. Pri izbiri bodo na svoj račun prišli tudi otroci, najstniki in novopečeni starši. Kako smo se imeli na otvoritvi (prav luštno!) pa si oglejte še na fotografijah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar