četrtek, 05. junij 2014

Stilago, Matevž Faganel in Alenka Godec polepšali dan ženskam v Varnih hišah

Prejšnji teden smo bili priča prav posebnemu dogodku, ki je nastal v sodelovanju med modnim klubom Stilago, slovenskim modnim oblikovalcem Matevžem Faganelom in Varno hišo. Z dobrodelno akcijo pod sloganom 'Lepota je v nas' so zbrali donacijo v vrednosti 600 evrov, ki bo namenjena ženskam v varnih hišah.
V začetku junija pa je Stilago za ženske v Varni hiši organiziral tudi poseben dan za izboljšanje samopodobe in jim podaril 30 kompletnih stylingov: za njih je organiziral stilsko preobrazbo z željo, da se odmaknejo od vsakdanjih skrbi in se počutijo bolj samozavestne, lepe in edinstvene.
Ambasadorka akcije je priznana slovenska pevka Alenka Godec. Modni klub Stilago želi z akcijo 'Lepota je v nas' spodbuditi javnost k zavedanju, da je prava lepota tista, ki izvira iz sodelovanja pri doseganju družbeno odgovornega cilja in pripravljenosti, da za nekoga drugega naredimo nekaj lepega in dobrega. V ta namen 30 ženskam iz varnih hiš podarja stylinge iz svoje spletne trgovine, zanje pa je s pomočjo novinarjev, ki so podprli dogodek, izvedel tudi donacijo v vrednosti 600 evrov. Stilago na ta način podpira ozaveščanje o problematiki nasilja nad ženskami, saj so prav mediji tisti, ki lahko k temu največ pripomorejo.
Vsaka druga ženska je od dopolnjenega 15. leta starosti doživela eno od oblik nasilja: najpogostejše je psihično (49,3 odstotkov), skoraj četrtina (23 odstotkov) žensk se srečuje s fizičnim nasiljem, 34 odstotkov pa doživlja premoženjsko in spolno nasilje ali omejevanje gibanja. Zaskrbljujoč je podatek, da četrtina žensk nasilje trpi več kot 20 let, zato je ključna javna izpostavitev problematike, informiranje javnosti ter podpora organizacijam, ki si prizadevajo za pomoč ženskam in otrokom.
Ženskam v varnih hišah je Stilago s pomočjo Matevža Faganela podaril dan za izboljšanje samopodobe. Faganel, odličen slovenski oblikovalec, jim je pomagal izbrati pravi styling, Stilago je poskrbel tudi za ličenje, friziranje in profesionalno fotografiranje, da bo ta dan vsem udeleženkam ostal v trajnem spominu. Dogajanje je bilo za javnost zaprto, saj se varne hiše iz očitnih razlogov nahajajo na tajnih lokacijah in anonimnost udeleženk je treba spoštovati.
Alenka Godec, ki je ambasadorka akcije 'Lepota je v nas', pa je ob tem povedala: "Problematika žensk in njihovih otrok, ki jih življenje postavi v tako težke situacije, se me vedno znova dotakne. Najpomembnejši korak stran od nasilja so že naredile s prihodom v varne hiše, vendar pa je sedaj potrebno zaceliti rane. Ponosna sem, da sem lahko ambasadorka tega projekta, saj je namen celotne Stilago ekipe res pozitiven. Ne moremo rešiti težav žensk, vendar jim lahko pomagamo z drobnimi pozornostmi, ki delajo velike razlike. Vsaka ženska je rada lepa in se dobro počuti v svoji koži."
Akcija podpore ženskam v varnih hišah je prva v nizu dobrodelnih dejavnosti pod imenom 'Lepota je v nas', v okviru katere se je Stilago povezal z dvema varnima hišama iz območja Ljubljane: Društvom SOS telefon za ženske in otroke ter Društvom za nenasilno komunikacijo, ki sta od leta 1997 nudili zatočišče že več kot 1.280 ženskam in otrokom.
levo: Špela Veselič, na sredi Alenka Godec in desno Mirela Čanić
Špela Veselič, predstavnica Društva SOS telefon je povedala: "Večinoma se ne zavedamo, kako pogosto je nasilje nad ženskami v Sloveniji. Vsaka četrta ženska je doživela fizično nasilje od svojega 15. leta starosti dalje, v društvu SOS pa prejmemo letno več kot 4.000 klicev oseb, ki doživljajo nasilje, potrebujejo informacije ali želijo pomagati. Zato smo zelo veseli, da se je Stilago v svoji akciji spomnil na nas. Podpora podjetij nevladnim organizacijam ne pomeni le podpore storitvam za žrtve nasilja, ampak javnosti obenem sporoča, kakšne vrednote podjetje goji. To so vrednote nenasilja, enakosti med spoloma, solidarnosti in skrbi za druge. Solidarno in spoštljivo družbo, ki bo postavila meje nasilju, lahko gradimo le skupaj."
Glavna organizatorka in idejni vodja akcije je Mirela Čanić, vodja blagovne znamke Stilago za Slovenijo (na sliki zgoraj), ki je povedala: "Podpora varnim hišam uteleša vrednote modnega kluba Stilago – tudi v vsakem nasmehu, trudu in skrbi, s katerimi pozdravimo vsako našo stranko. Pokazati želimo, da nam je mar, zato je ta akcija le začetek dolgoročnega sodelovanja z varnimi hišami. Napovem lahko, da se bo nadaljevalo že jeseni, ko nameravamo organizirati okroglo mizo na temo nasilja nad ženskami in samopodobe, podobne aktivnosti pa razširiti na dobrodelne organizacije po vsej Sloveniji."
Projekt so podprli še VIVO catering, ki je poskrbel za kulinarično razvajanje žensk iz varnih hiš, Matevž Faganel z dobrodelnim stilskim svetovanjem in Catrice Cosmetics, ki je udeleženkam podaril paketke s kozmetičnimi izdelki. Akcija 'Lepota je v nas' je odličen primer, kako znajo podjetja tudi v današnjem času prepoznati skupne cilje in sodelovati, ko gre za pravi namen. Stilago si bo tudi v prihodnje prizadeval poiskati partnerje, ki bodo lahko pripomogli k izboljšanju življenja pomoči potrebnim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar