sobota, 05. april 2014

Strasten, seksi športnik: BMW M4 Cabrio

Se vam zdi, da sem vznemirjena? Res sem, in to pošteno. Le kaj bi mi lahko pognalo v tem nekoliko turobnem vremenu kri po žilah? Ne bom zavlačevala z odgovorom. Danes je bil dovolj  že  pogled na novi BMW M4 kabriolet, ki ga namerava nemški avtomobilist predstaviti na 114. mednarodnem avtosalonu v New Yorku (to bo med 18. in 27. aprilom) in že mi je postalo vroče v noge, glavo in še kam.
Oh, iz dna duše obožujem hitre, močne, zmogljive avtomobile, sploh take, ki znajo biti zelo zapeljivi zgoraj brez, ki se jih najbolj fino vozi v toplem vremenu. Ampak nič hudega, če ostane streha kdaj tudi zaprta - novi M4 cabrio vam bo zanesljivo tako kot meni všeč odprt in zaprt, z leve in desne, od spredaj in zadaj. Da, to res ni avto za plašne, za take, ki si ne upajo izstopati in želijo ostati na varni strani v vsakem pomenu te besede.
Si upate preizkusiti, ali drži navedba, da ta športnik po videzu in srcu zmore do 100 km/h v samo 4,4 sekunde? Prestižni novinec, ki pride na trg prihodnje leto (njegova cena bo od 53 tisoč evrov navzgor), združuje zmogljivosti manjšega limuzinskega sorodnika M3 in kupeja M4 z oblikovnim in stilskim značajem predrznega kabrioleta.
Ker nas niti poraba niti emisije pri takem avtu pravzaprav ne zanimajo (vseeno so v zelo primernih mejah, verjemite na besedo), si raje z drugih plati oglejmo predstavnika že pete generacije M4 cabrio, ki svoj navdih črpa iz dolgoletne, natančneje 26-letne tradicije.
Motor? Trilitrski šestvaljni agregat (TwinPower Turbo), ki se hvali s 431 konjskih moči (ali 317 kilovati, če vam je ta mera ljubša, meni so vsekakor konji bolj pri srcu), 550 Nm navora, s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko s 7-stopenjskim M-DCT menjalnikom. Punce mogoče ne veste tako natančno, o čem je govora, fantje pa zagotovo: to je, skratka, zverina in pol, ob kateri je pametno imeti pamet v glavi, ko in če dobimo ključ tega stroja v roke. Še dobro, da so 1,75 tone težkemu športniku hitrost omejili na 250 km/h, kajti to bi, ob vsem prej navedenem, zmoglo precej več in to nadvse hitro.
Končna hitrost morda res ne bo 'rekordna' (ne pozabite na omejitve na naših cestah, ki so skoraj za pol nižje od prej navedene tovarniško omejene), a vseeno sem prepričana, da bo voznik tega kabrioleta še pa še užival v dinamičnih pospeških, ki jih novi M4 omogoča. Še beseda ali dve o strehi: ta je trda, kajpak zložljiva in tridelna, izdelana iz kovine.
Zdaj pa še vprašanje: kam za vraga je že šel zadnji loto dobitek? Kajti moje srce se je vnelo na prvi pogled! A naslajanje je, k sreči, brezplačno. In do naslednjega leta se lahko še marsikaj zgodi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar