petek, 06. december 2013

Kako so praznovali 20 let znamke HUGO by Hugo Boss



 
V Galeriji Emporium so z nastopom berlinskega umetnika Steffena Seegerja slavili 20 let delovanja blagovne znamke HUGO. Steffen Seeger je na stekleno steno zarisal rdečo pot, ki simbolizira inovativnost, uporništvo in ustvarjalnost blagovne znamke Hugo.
Steffen Seeger (na sliki) je svetovno priznan sodobni umetnik iz Berlina. Proslavil se je s tehniko slikanja v eni potezi, s katero ustvarja vse od grafičnih vzorcev do portretov. Navdih za to tehniko izražanja je dobil v umetnosti grafitov.
Inovativnost Steffenove nenavadne tehnike simbolizira zgodovino znamke HUGO v mednarodni kampanji RED NEVER FOLLOWS (Rdeča nikoli ne sledi). Rdeča barva simbolizira uporništvo in inovativnost ter pot v nepredvidljivo in vznemirljivo prihodnost.

vedno modno urejena novinarka, voditeljica in manekenka Tjaša Kokalj

Špela Štamol, urednica revije GRAZIA (na desni) v družbi Mateje Planjšek
Zabava v čast blagovni znamki se je nadaljevala v sproščenem vzdušju ob prijetni spremljavi slovenskega saksofonista Lovra Ravbarja in DJ Mayonesse, umetnik pa je mnogim povabljencem narisal tudi njihovo življenjsko zgodbo.
Če boste v teh dneh hodili po centru Ljubljane, pa vam bo v oči padlo tudi lepo okrašeno pročelje Galerije Emporium. Splača se preveriti, ali so na Miklavževo in sploh v teh predprazničnih dneh ponudili popuste. Naj namignem: odgovor je... da.

Foto: Miro Majcen

Ni komentarjev:

Objavite komentar